Wednesday, April 24, 2013

TESTI DIRI....

4 bulan selepas pemakaian DNARS SKINCARE

Alhamdulillah, atas dasar cuba-cuba... kini aku 'jatuh cinta' padanya..... ramai yg dah percaya! Dulu pun aku x percaya... tapi sekarang tak lagi... Segalanya telah merubah kulit yang kusam & tak bermaya kembali ceria semula. Nak dijadikan cerita, suamiku kini juga telah menggunakan DNARS kerana 'keterujaan'nya melihat kulit aku yg semakin halus... Jeleess la tuh... hikhikhik. En. Somi kini dlm proses, nanti klu menjadi aku akan postkan testinya di sini... Mesti korang nak tengokkan... Tapi aku kasi dia pakai pencuci muka n krim mlm jer... kang jd 'terlebih' sudah... Risau plak x kenal laki sendiri....  ahahaakss

Berminat utk mencuba??
Jom pm/whatssap laju2... 012-9835154 (ana)

#Setiap pertanyaan pasti ada jawapan....

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda...??