Tuesday, April 23, 2013

TAHUN 2013 AKU KEMBALI....

MasyaAllah... punyanya lama aku tinggalkan blog ni sesorg. HUkHUKhuk... Sbnrnya tak ingat password tapi hari ni saja try jer... Eh, eh,eh... dapat plak bukanya. Alhamdulillah.... Syukur!

So, banyaklah benda baru yg aku rasa nak kongsi kot. kalau ade yg nak mdengarla..... Sepanjang sethn yg lps, tak ade byk sgt perubahan aku. Cuma yg pastinya berat badan cam makin naik, sbb hidup terasa lebih bahagia agaknya bersama suami dan anak-anak. Anak-anak pun masih dua belum nak jadi tiga... huhuhu.... Bila agaknya??? Aku mengharap juga kerana umurku yg semakin meningkat dewasa ini... hihihi...

Anak-anak comelku dah semakin membesar. Sorang 6 tahun & sorang lagi 3 tahun.... sampai mama tak larat nak melayan keletah mereka.



No comments:

Post a Comment

Apa kata anda...??