Tuesday, April 23, 2013

PENGEDAR DNARSKINCARE 2013

Salam buat pembaca.....

Ceritanya bermula dgn cuba2... hasil perkenalan daripada seorang 'ADIK IPAR'. Asalnya tidak terpikat tapi sekadar mencuba setelah sekian lama mukaku tidak diserikan dengan sebarang kosmetik semenjak lepas kahwin. Hanya sekadar mencuci dengan S*** dan beralaskan bedak M*****....

Kini, hampir 4 bulan penggunaan Dnars Skincare... Mukaku terasa semakin halus n lembab. Kalu dulunya nmpk kusam tidak bermaya tetapi sekarang terasa yakin bergaya. Pedulikan saja org-org di sekeliling anda! Mereka berhak menilai apa yg mereka lihat... :)

Nak kata cantik, ramai lagi orang yang cantik. Sekadar untuk memuaskan hati sendiri, kita seharusnya untuk merasai sesuatu yang selama ini tidak ada. Percubaanku menggunakan DNARS satu langkah baru dan sbg perkongsian untuk semua sahabat, kakak & adik-adik. Alhamdulillah.... kini aku menjadi agen dan mahukan org lain juga dapat perkongsian bersama.

Percubaan anda tidak menjamin sesuatu tetapi anda pasti rasa ianya memberi kepuasan dari hasil percubaan itu. Insha Allah... Ramai yang sudah mencuba & hasilnya mmg membanggakan. Jom sertai saya dalam DNARS skincare - RAR !!

Percubaan Pertama ( Trial Set Normal )
Terus 'jatuh cinta' ( Full Set - inilah yg saya pakai sekarang ) 





No comments:

Post a Comment

Apa kata anda...??