Wednesday, July 13, 2011

alkisah : CHERY EASTAR ES 2.0L

Tetiba rasa nak citer kat korang... hehehe. Sbnrnya sblm nie aku mmg bercita-cita ingin memiliki MPV tp x tau mana yg ok dan bpatutan harga. Setelah di'survey', hati aku terpaut la pd 1 MPV nih... Niat nk mbeli ada tp... kurg yakin atas bbrp sbb sbb ianya buatan China. Ada org yg mengutuk juga... Nk jual x laku, brg China x tahan lama dsbnya lah. Addeyy, ermmm....

Cmner nih, aku mmg bkenan gilerla pd body dia yg sporty, luas & paling penting harganya mampu dimiliki. Hahahaha.... Mesti korg dh tau MPV ape kan??? Malu plak nk bgtau.... huhuuhu....

Biasalah, utk ms depan nak kereta besar utk family & sbg 2nd car kalau ada ape2 senang. So, setelah byk2 survey, 2x test drive... akhirnya, aku pun sepakatla dgn my suami utk kami memiliki CHERY EASTAR ES 2.0L. ( Dalam hati lantakla dgn kata org janji diri puas hati & duit bkn korg yg bagi ) Nak menyedapkan hati sbnrnya.... hehehhe

so, skrg nih tgh tggu loan lps ker x..? Klau hubby x lps, aku pula la yg take over..... InsyaAllah & alhamdulillah... moga tercapailah hajat kami tahun nie! Amin....

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda...??